.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزيع گازوئيل، از 15 اسفند فقط با كارت سوخت

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گفت: توزيع گازوئيل در جايگاه‌‌هاي سوخت از 15 اسفند ماه سال‌ جاري فقط با كارت سوخت انجام مي‌شود.

به گزارش فارس ، محمد رويانيان به دنبال بازديد از استان لرستان و خوزستان، در بازديدي كه به همدان داشت، هدف اصلي سفر خود را ارزيابي ظرفيت معابر و راه‌هاي مواصلاتي استان دانست كه در راستاي طرح راهيان نور در ايام نوروز ميزبان ميليوني هموطناني خواهد بود كه قصد سفر به مناطق جنگي دوران دفاع مقدس را دارند.

وي اظهار داشت: متأسفانه جاده‌‌هاي خرم‌آباد به سمت خوزستان خطرناك است، به همين علت در راه‌‌هاي استان خوزستان، ايلام، چهارمحال و بختياري و لرستان از 15 اسفندماه تمهيدات انتظامي خاصي براي كاروان‌هاي راهيان نور به كارگيري خواهد شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كشور افزود: معابر مسيرهاي مطرح شده كم است و احتمال دارد شش تا 10 برابر ظرفيت موجود عبور و مرور در اين مسيرها صورت گيرد و نگراني ما از حضور نفتكش‌هاي حامل سوخت هم‌زمان با عبور اتوبوس‌هاي راهيان نور و افزايش خودورهاي سواري در ايام نوروز در اين معابر است.
وي از رؤساي كاروان راهيان نور خواست از رانندگان حرفه‌اي و اتوبوس‌هاي استاندارد استفاده كنند و در صورت امكان نيز از وجود پليس‌ياران بهره بگيرند.

رويانيان گفت: بر اساس ضوابط و قوانين ساعات كار از رانندگي بيش از حد رانندگان جلوگيري مي‌شود و پليس موظف است با متخلفان برخورد كرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف نسبت به برگرداندن اتوبوس‌هاي خاطي اقدام كند.

وي با بيان اينكه زيرساخت‌هاي راه‌‌هاي مواصلاتي استان همدان و شبكه معابر و آزادراه‌ها خوب است، اظهار داشت: برقراري كمپ‌ها و ايستگاه‌‌هاي خدماتي با فواصل حساب شده و يكسان ابتكاري براي ارتقاي ايمني بوده و مشكلي در اين ارتباط وجود نخواهد داشت.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تصريح كرد: اقدامات انجام شده در حوزه راه‌هاي استان همدان شايسته ستايش است و معابر و راه‌هاي استان همدان در ايام نوروز به ويژه براي كاروان راهيان نور مشكلي ندارد ولي راه‌هاي استان لرستان و خوزستان نيز در نخستين فرصت بايد مورد بررسي قرار گيرد.

وي خاطرنشان كرد: قرارگاه‌هاي نوروزي در تمام استان‌‌هاي كشور راه‌اندازي شده است و در اين قرارگاه‌ها اقدامات پيشگيرانه نوروزي با هدايت فرماندهان شكل گرفته و با برنامه‌ريزي امسال ما بسيار هدفمند موضوع را هم از نظر اقدامات پيشگيرانه پليسي و هم در بعد ترافيكي پيگيري خواهيم كرد.

رئيس ستاد سوخت كشور از توزيع گازوئيل با كارت سوخت خبر داد و گفت: از 15 اسفند ماه امسال توزيع گازوئيل در جايگاه‌ها فقط با كارت سوخت انجام مي‌شود و از تاريخ مقرر تحويل گازوئيل به خودروهاي گازوئيلي فاقد كارت هوشمند سوخت به هيچ وجه امكان‌پذير نخواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.